reklambildtvabarnistanmedenlogga.jpg

Välkommen till Språkförskolan Gläntan!

En förskola där höga ambitioner möter hög kvalitet.

På vår förskola har vi både en finsktalande och en engelsktalande avdelning, vilket ger våra barn en unik möjlighet att utveckla flerspråkighet från tidig ålder. All vår personal är utbildad och engagerad, med ett starkt fokus på barnens individuella behov och utveckling.

Vi värdesätter ett gott samarbete med våra vårdnadshavare och ser er trygghet och tillit som fundamentala förutsättningar för barnens välbefinnande och utveckling. Vi strävar efter en öppen och kontinuerlig dialog där ni som vårdnadshavare alltid känner er delaktiga och informerade.

Kontakta oss gärna för att boka ett besök. Vi ser fram emot att visa er vår verksamhet och låta er träffa våra fantastiska pedagoger.

Välkommen till en förskola där ert barns utveckling och glädje står i centrum!

Kontakta vår rektor sinikka.sjostedt@sverigefinskaskolanikista.se
Kom och bekanta dig med vår verksamhet.
Språkförskolan Gläntan

Ota yhteyttä rehtoriimme sinikka.sjostedt@sverigefinskaskolanikista.se
Tule käymään. Tutustu toimintaan.
Språkförskolan Glänta

Contact details
Get in touch with the PreSchool Principal sinikka.sjostedt@sverigefinskaskolanikista.se
Språkförskolan Gläntan